shrbrk erkek 🦁 15 hafta olduj.simdilik iyi gidiyor.2gun once tepiş oldu üst üste. 2gundur oturup dinliyorum karnımı çok min-nan tepisti. o yuzden sessiz bi ortamda sakince dinledim karnımı. tabi bağırsakların boş olması lazım gazda olabiliyor. ama 2gundur yok .sadece sağ sol sancılarım oluyor.vajina batmalarım var.birde su içmek ve surekli yemek yemekten biktim. ben gunde 2ogun yiyen insandım şimdi 10 ogun yiyorum sanki 😂😂 nefesim kesilmeye basladim hızlı acele iş yapmayı severdim artik yavaşladım. 🧚♀️ bende durumlar böyle.
Kbrbydkk Bizim minnoş da kız 😍15+3 bugün. serklaj olmuştum şimdi dikislere baskı yapıyor bizimki çok ayakta kalınca. Hissettirmese olmaz kendini😂 onun haricinde çok şükür herşey yolunda. Göbek çıkmaya başladı,iştah yerinde 🙃
Buse3434 Maşallah kızlar allah hepimizin gönlüne gore versin en önemlisi hayırlı evlat nasip etsin bize 🙏🙏
Buse3434 Bizde 13+5 olduk haftaya gittiğimizde gösterirse cinsiyetini görücez bakalım bizimde iştahımiz yerinde ama ben hiç yiyemiyordum kızlar doktor bana balık hapi verdi ondan sonra yemek yemeye başladım arada nefes daralması oluyor kızlar sizdede oluyormu