ikievlatannesi 5 haftalik hamileyim gecen hafta ogrendim hamile oldugumu 1 haftadirda esimle birlikte olmuyorum korkuyorum iliskiye rahat rahat girebilir miyim bi skinti olur mu ??
mavi ikievlatannesi ben suan 10+5 haftalık hamileyim henüz ilişki olmadi düşük riskimde yok ama3 ay dolana kadar bekleme kararı aldım arkadaşların dediği gibi sonradan vah tüh olmaz
ikievlatannesi Doktoruma sordugumda kanaman yoksa sknti yok dedi ama korkuyorum yinede cok kararsizim 🙁🙁
SinemByktnsl ikievlatannesi Benimde ilk gebeliğimdi ve bizde eşimle 3 ayı doldurmak için bekledik..Sonuçta her ayrıntıyı düşünmek zorundayız ama bu bizlik bi tedbirdi
uras ikievlatannesi bence bekleyin derim bebegin yerlesmesi tamamlansin biraz cunku daha yeni ve bu donemler ne kadar da olsa riskli
ikievlatannesi 1 haftadir iliskiye girmedigim icin kanama olur mu olmaz mi bilmiyorum tabiki haklisiniz kizlar tesekkur ederim 😍😍❤❤
ikievlatannesi Cok tesekkur ederim kizlar rabbim hepimize sag saglim saglikli bi sekilde evlatlarimizi kucagimiza almayi nasip etsin allahim kimseyi evladiyla sinamasin hepinizden allah razi olsun 🙏🙏🙏😍😍😍