Minikmucizem18 zaten karnımdan kese göründü ilk karnından kese de görülmemişti mecburen alttan muayene etti ama görüldü yani neden boş gebeliğe benzetti ben de anlayamadım
Yarın ki görüşüne bağlı başka bir doktora görünmeyi düşünüyorum hayırlısı dedim