Deletedmom090 Gebelik testi çook silik o kadar silik ki benden başka kimse goremez o kadar ama ondan evvelki aylarda yaptigim gebelik testlerinde kullanilmamis testler gibi yani bembeyaz ayni kalirdi ama bu sefer bi çook zorr gorulen bi cizgi gorebiliyorum işiga filan tutunca sizde oyle olupta gebe olan varmi ? Yani sonunda gebe oldugunu oyrenen varmi
Zehranurcavus Deletedmom090 acaba bir kaç gün geçtikten sonra tekrarlasan mı ? ☺️🤰🏻 İnşallah gebesindir
zelis63 Deletedmom090 ben adet gününde yaptım silikti ama belli ediyordu yani aradan 2 gün gecti yaptım daha net çıktı dediğin gibi olmasaydı hiç çizgi çıkmazdı adetine daha var mı
Deletedmom090 Iimran çoook silik ya bi tek ben gore biliyorum ama oteki testlerimde yoktu oyle çikmadi 10 gunde bekletsem cikmadi yani atmamisdim duruyodu ama bembeyazdi 2 ci cizgi ama bunda çooook silik gore biliyorum ama umitlenmiyicem testin hatali olduguna bagliyorum adetim geçse o zamab yapicam
SemraMert Deletedmom090 benım hayalet bir cizgiydi adete bes gun vardı kan verdim 12cıktı beta cok dusuktu ama suan 34haftalık hamıleyım:)🤰
Deletedmom090 SemraMert cok guzel saglikla kavusun benim çoook silik yani bi tek ben gore biliyorum ama otekilerde yoktu eminim hatta 10 gun sonra da olsa yine degismeyen testim vardi ama bunda bisi var bi çizgi var goruyorum ama umitlenmek te istemiyorum
Deletedmom090 38Prens38 ya gitmek istemiyorum hani bekliyeyim diyorum adetimi bakalim adetim geçince bidaha idrar testi yalicam oyle gidicem
nur816 Deletedmom090 hangi marka test yaptın acaba canım ben de bu sabah yaptım ilk an çift çizgi goremeyince cantaya atti m 9-10 saat sonra çantada elime geldi silik bi çizgi vardı albi markaydi benimki daha önceki testlerimde dediğin gibi hep bembeyaz çıkardı
Deletedmom090 nur816 evet ya benim ki uzerinde Abd bayragi olan var ya hani pembe paketi pembe kaset şeklinde evet ayni bendede oyle adetine kaç gun var benim 8 ghn var adete
38Prens38 Deletedmom090 ama bu sekilde de sen cok umutlanırsın daha sonrasında olmasın ama üzülmen daha kötü olur benimkide silikdi inşallah vardırda senden müjde alırız
Deletedmom090 38Prens38 yok umutlenmiyorum yani TaktirAllahin hem kimseye soylemiyorum eşime bile adetim gecerse bidaha yapicam test Ben Allah dan bekliyorum bu ay olmasada oteki ay o ay olmasa obiri Ne zaman verirse bakalim
38Prens38 Deletedmom090 cok güzel düşüncen canım inşallah senin de var bebişin ben inanıyorum hep mutlu ol aşkının meyvesiyle
Blackkcat Deletedmom090 ben🙋🏻♀️ 2gün önce kendim bile inanamadığım bir çizgi hatta hayal gibi bişey gördüm,eşim kesinlikle göremedi yok dedi,bugün tekrarladım daha netleşti çok şükür,bata kaç kaldı
Deletedmom090 Blackkcat 8 gun var ama birde su var bende hani ilk 10 dakikada cikmadi yada çiktiysada ben fark etmedim odama koydum testi sonra isde gidip bi bakayim dedim ve çoook.zor gorulen vi çizgi goruyorum ama onceki testlerim gunlerce haftalara kaldilar ama çizgi filan hiçbirsey oluşmamişti lutfen dua edin bana eyer bebekse saglikli olsun degilsede Allah nasip etsin
UmudumOldun Deletedmom090 benimde öyle olmuştu . Acabami diye gözüme sokmuştum testi 🤭 inşallah vardır ve varsada daha çok yenidir canım . İlk beta degerim 58 çıkmıştı . O kadar yeniydi yani . Eğer 2-3 haftalık falansa normal çok silik cikmasi
Deletedmom090 UmudumOldun ya evet adetime 8 gun var ve çooook hani pyle boyle deyil çok silik benden başkada kimse gormez zaten o kadar silik ama bundan onceki testlerimde bembeyazdi