medine_ bende sırf Emel hanım var diye orayı istemiyorum hiç iyi şeyler söylemiyorlar bende gördüm hiç ısınmadım. Allaaddin ve Ertan beyle de çok iyi anılarım yok hamileliğim başında gözüktüm o yüzden herkes iyi desede benim gibi kötü diyen de var. Para işim içine girince dünya iyisi olsun gözünün yaşına bakmıyor kimse