Melegimm19
Merhaba kızlar ben 2015 senesinden beri ülseratif kolit hastasıyım o sıra tedavi gördüm geçti.2017 yılında küçük bir atağım oldu tekrar ilaç kullandım ve geçti.Şimdi 31 haftalık gebeyim geçen haftadan beri hafif karın ağrısı,sık tuvalet ihtiyacı vb. kolitin klasik şikayeti olan şeyler yaşıyordum ama gebeliktendir yediğimdendir falan diyip pek ciddiye almadım.Bugün farkettimki sanırım tekrar nüksediyor üstü kapalı anlatıyorum hamileyiz midelerimiz hassastır.Merak ettiğim hamilelikte kolitin bebeğe bir zararı var mı ?Hamilelikle birlikte bu hastalığı yaşayan var mı?