Suzannn20 Arkadaşlar merhaba 5+6 günlükken kontrole gittiğimde kalp atışı için haftaya gel dinleyelim dedi. Ama çoğu anne bu haftalarda duyduğunu söylüyor. Sizce endişe etmelimiyim yoksa normal mi. Şuan 6+1iz
Tazeannebaba Suzannn20 merak etme bende seninle aynı haftaydaydim doktorum banada bir hafta sonra gel dedi ve o pit pit sesleri duyduk
CanNurdan Suzannn20 ben 7. Haftada duydum 😊 doktorumun Makinesi çok iyi olmasına rağmen 7. Hafta gel dedi
Crn91 Ben de 5+4 te sadece keseyi gördü 7+4 bebeği ve kalp atışlarını duyduk çok şükür bence meraklanmayın
Suzannn20 Hepinize çok teşekkür ederim yaa insan telaşlanıyor ister istemez bir de ilk olunca daha da artıyor haftaya duyarız inşallah 🙏