GamzeYolcu Hanımlar 11.haftamın içindeyim.İnanılmaz gergin oluyorum herşeyi yanlış anlıyorum ve ağlıyorum bu normal mi ? Sizlerde böyle şeyler yaşadınız mı ? Bunu engellemek için ne yapabilirim ?😕🤷♀️
BuseB GamzeYolcu 20.haftadayım ve hala aynı durumu yaşıyorum sürekli ağlıyorum ufacık bişeyde elimde olmadan sanırım Doğuma kadar geçmiycek bu durum ☺