Ceylan01 benim de aylardır fazla şeker de çıkmadı 37.haftadayım çok şükür sıkıntı yok hatta bebeğim ters dönmüştü suyum fazla olduğu için 1 hafta sonra normal doğum pozisyonuna döndü 4 doktor değiştirdim hiçbiri de olumsuzluğundan bahsetmedi rahat ol