Pukhett Düzeltme yapıyorum 😊😊 hiç ağrımasın olmadı demiştim ya hani ağrıyor anacığım dün geceden beri kaç kere buz kompresi yaptığımı hatırlamaz oldum 😊😊😊
Ayserkan Ben 9 gündür çekiyorum şişlik kızarıklık kaşınti agrı paso devam ediyo soğuk uygulamama rağmen düzelme olmadi üstüne yatamiyom dokunamiyom
112 Kaçıncı haftada yaptırdınız kızlar benim hemşire 18. Hafta bitince çağırdı 20 diye duymuştum ama.