Gulzade Kadriye-melek1 gun sayiyorumm 5 gun sonra 100den dusucem😂 heyecan tavan 😊 senin nasıl gidiyor😊
Umutlubirkadin Kadriye-melek1 biz çok iyiyiz 🌸 sadece çok heyecanliyiz 🤭 Kıpır kıpır hiç durmuyor afacan 🙈 Yarın 23+5 iz😁😁
Kadriye-melek1 Iimran teşekkür ederiz bizde iyiyiz şeker ölçümü olduk dün sıkıntımız yok siz oldunuzmu kızlar
gozdeteacher Can'ımla 25+5'iz, son 100 günümüz teyzeleri 🧿 Ama zaman geçmesin istiyorum, hiç hazır hissetmiyorum kendimi, her yaklaşan gün daha çok korkuyorum 😔
Iimran Kadriye-melek1 benim ekimin 2 sinde yapılacak bakalım sağlıkocağında ara ara karnımın altında ayağa kalktığım zaman idrarımı çok tutmuş gibi ağrı giriyo geçiyo bide soluma yatıyorum ya devamlı sırtüstü yatmayı özledim valla
Nurayemireymen Bende 25 haftalik hamileyim sizdede bel agrisi oluomu kizlar idrar enfeksionu oluo bende surekli evde ne yapabilirim bunun icin bitkisel bisiler varmi gecirecek belim kopacak gibi oluo
Kadriye-melek1 Nurayemireymen benim de var idrar yolu enfeksiyon ilaç vermiyor doktor bele vuruyor oda hatta şu an raporluyum işe gitmiyorum bu yüzden bol su dedi
Afra34 Kadriye-melek1 sabahları çok rahat akşamları biraz şişlik oluyor 😒 bol tekme🤗bol bel ağrısı kasık ağrısı derken geçiyor günler çok şükür 🤲🏻 sağlıkla gelsinler inşallah 😍🤲🏻
Dnznrgz Kadriye-melek1 iyi geçiyor korkuyorum valla bu günler gecicek agrilar ne zaman gelecek diye.. her oynamayı dönüşü hissetmek cok güzel bu arada😍
Nurayemireymen Kadriye-melek1 bende hastaneye gittim serum bile yapmadi banada bol su ic dio evet beli fena agritio
Kadriye-melek1 Hamilelik zormuş ben böyle tahmin etmemiştim 🥰 hala ağzımda acı tad . O alt karın da benimde sanki idrarımı çok tutmustm gibi ağrı oluyor