Mbk95 Düşük bir risk korkulcak birşey yok. 10’na kadar normal 10 ‘dan sonrası sıkıntı. Benim bebeğimin sağ sol yüksekti ilk o civarlardı. Sonradan yükseldi perinatolojiye yönlendirdi nft istendi kan verdim. Doktoru değiştirdim bu sebepten çünkü tarama testlerim temizdi bana down sendromlu olabilir diyordu hiç olumlu konuşmuyordu. Nft temiz çıktı aminiyosentez istediler kabul etmedim, bebeğe çok zararı var ve benim bir tanıdığımın bebeği ölmüştü sıvı aldırıldıktan sonra.. Şuan 37. Haftadayız 10nu gördük şükür düştü 🙏🏻 Geçiyor üzülme ben çok perişan olmuştum, 2 doktor dolandım bana normal olduğunu genelde erkek bebeklerinde olur ama kız bebeklerdede olabildiğini, geliştiğini ve kaybolabiliceğini söylediler. O sebepten ilk doktorun yaklaşımı çok önemli. Şuan sağ sol 6 düştü doğum sonrası kaybolabilir, takibe alınabilir birşey korkma 🙏🏻 Allahın izniyle olmaz canım bol dua et ben hep ettim ediyorumda 🙏🏻