Basak1903 37+2 hamileyim bebeğin hareketlerini çok azaldı kahve içiyorum çikolata yiyorum sola yatıyorum ama hafif kimildiyo sadece bugün doktora gittim nts normal bebeğin suyu kalp atışları herşey normal çıkıyor kilosu 3150 ve bende kalp sıkışması oluyor sanırım çok stres yaptığından dolayı ve taşikardi çıktı nabız 110 sürekli doktor istersen hemen alabiliriz bebeği diyor bu tarz bı sorun yasayaniniz oldumu
azizeguneyy Basak1903 bebeğin hareket edecek alanı kalmadığı için harekeleri hissetmemeniz çok doğaldır
Demet_sahinn Basak1903 bugün bende aynı şeyi yaşıyorum yeri kalmadıgı için diye düşünüyorum ama çokta korkuyorum 😢 yemek yerken dönerdi hep şimdi çok azcık tepki veriyo oda sık degil
Senemunlu Basak1903 bendede ayni sekilde 34 haftalgm yarin kontrolum var . Ve normalde cok hareket ederdi biraz yavaslama var bir kac gundur muhtemelen yeri olmadgni dusunuyorm. Bakalm doktor ne dicek merk ediyorm:) ama korkulcak birsey yoktur insallah
azizeguneyy Basak1903 korkulacak bir durum değil bende aynı şeyleri yaşayacağım şimdiden kendimi hazırlıyorum 33. haftadayım
Basak1903 azizeguneyy inşallah yaşamazsınız bu durumu çünkü çok panik oluyor insan hemen doktora gitmek gerekiyor çünkü önemli bı durum
azizeguneyy Basak1903 bu yaşanılacak bir durum hanımefendi bebeğin hareketlerinin azalması çok normal çünkü alan daralıyor ve hareket edecek yer bulamıyor bebek ondan bahhsediyorum
Basak1903 azizeguneyy tabiki normal bı durum ama geceleri tekmeleyecek yeri nerden buluyorlar o bebeğe göre değişiyor