Nihal1991 benim 11 haftalıkken kanamam oldu iğne ilaç kullandım. 1 ay kadar hep kahverengi akıntım oldu..rahim içi kanama alanım varmış onu atıyormuşum kahverengi kan beklemiş kan demekmiş.endişe etme demişti dr..ne zaman kırmızı,pembe ve parçalı kanaman olursa gel demişti..neden kaynaklı olduğunu öğrenmek için mutlaka gidin bence doktora