Ben 6. haftada bir kanama geçirdim bildiğiniz adet kanamasından beter. Resmen birden boşaldı. Sonra her gün progestan iğne olmaya başladım. Kalçalarım iğne olmaktan mafoldu. Sonra mecbur hap şeklinde içmeye başladım. Çok sersemletti ama yapacak bişey yok. Şu an 12 haftalığız sağlıklıyız çok şükür.