Rabiayngn Bugün ikiz kızım olacagını öğrendim birinin adına mihrimah ismini düsünmüştüm diğerine ne koyabilirim sizce
Zade Rabiayngn Hafsa koyabilirsiniz :) Madem birinin imi sultan ismi diğeri de öle olmalı değil mi :))
Deletedmom0089 Rabiayngn eşimle hep şakalaşırdık ikiz kızlarımız olursa ismini ne koyarız diye aklıma geldi size de söyleyeyim espri mahiyetinde tabi biri Üriye biri Düriye ☺️☺️☺️
Superfreshlerim Rabiayngn amin, teşekkür ederim, ben iki kıza çok sevinmiştim hep cinsiyetlerinin aynı olmasını istiyordum🥰
Rabiayngn Superfreshlerim ben de aslnda bi kız bi erkek gecıyodu gönlümden ama iki kız fikri onları bide aynı giydirmek cok harika olablir😃
Superfreshlerim Rabiayngn bende aynı cinsiyette olurlarsa ilerleyen yıllarda da daha çok paylaşımda bulunurlar diye düşünüyordum, yeterki sağlıklı olsunlar da hiç farketmez🥰
Tugba123 Bende çift yumurta ikizlerine hamileyim ... Kızım ve oğlum olacak İnşaAllah oğlumun ismi Selim Efe yada Selim Emir kızımda Ayşe Duru istiyorum Rabbim nasip ederse
Didi6 Rabiayngn Mihrimah çok güzel. 😍 Diğer bebişe: Mehlika - Dilara - Dilasa - Melike - Neslihan - Neslişah - Yasemin - Miyase - Asena - Lamia - Gülşah - Gülfem