Mom86 ama sadece aksam gelen sürekli olmayan bir akıntıydı progestan kullandm ben ilk baslarda bi sıkıntı yok dedi biraktm cokta guzel gidiyordu. Ne sancm var ne agrim var 2 gun aksam 1 damla geldi bidaha yok acaba vajinamin bi yerleri mi tahris oldu falan dusunmedim degil. Birde cok yoruldum son zamanlardır