Mucizebebegim3
Arkadaslar esasen 3.hamilelihim ama 2 si dusukle sonuclandi .Ilki 10 haftalik olmasna ragmen bebek gelismedigi icin sismedi..Simdicok sukur iyi giidyor gibi haftaya kalp atisi ve bebegi gormeye gidecegim fakat kasik bolgemde biraz sislik var bu normalmi azmi..Bana cok az sisiyo sanki hic buyumuyor gibi geliyor