SinemByktnsl Mutlaka en az 3 lt için derim.Zaten gebelikte esktra çok çok önemli su tüketimi bilirsiniz.Ben o kadar çok wc gidiyorum ki su yüzünden temizlensin diye bu seferde çok afedersiniz vajina tahriş mantar oldu😂 aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık hesabı delirdim artık.Ama olsun herşeye değer yeter ki hayırlısıyla kucaklayalım miniklerimizi🙏🏻