Ufff Kızlar benim safra asıdım yuksek cıktı..ilaç kullanım ve yarın doğuma giricem 37 haftalıgız ilk suni sancı verıcek başarırsakk normal doğum sıkıntı çıkarsa sezeryan dua edin inşallah varmı basına gelen