gulkara Bugün okulda nöbetçiydim biraz ayakta kaldım hava da soğuktu bunlardan dolayı mu bilmiyorum ama gündüz hafiften 1 2 defa kasık ağrısı hissettim. Eve geldikten sonra da ağrı devam etti 24 haftam bitti kasık ağrısı normal mi acaba? Dr a gitmeli miyim yarın, bu endişe edilecek bir durum mu
Betul3535 gulkara bizde 24 haftalığız en başından beri Kasık ağrım oluyor doktorada 15 günde bir gidiyorum bir sıkıntımızın olmadığını söyledi
gurcem 24. Haftamdayım calısmıyorumda canım ama benımde agrıyor hayırdır ınsallah benımde pzartesı kontrolm var
gulkara Betul3535 benim olmuyordu bugün oldu, artık 6 y bitti normaldir ama ilk defa olunca tedirgin oldum
anapanda12 gulkara normal olup olmadığını doktorunuz söyler ben riskli gebelik geçirdiğim için normal hissetmediğim her durumda koştum doktoruma