Naciyegormez Merhaba, hamile kaldığımda normalden biraz fazla kilom vardı ilk 3-4 ayımda beş kilo kadar kilo verdim bulantılarımdan yemek yiyememiştim şuan 25. Haftamdayım kilo almadığım gibi vermeye devam ediyorum bebeğimin kilosunda problem yok ama ben telaşlanıyorum sizce bir problem var mıdır?
nesliens Naciyegormez bebegin kilosunda problem yoksa neden telaşlanıyorsun canım hem kilo çokda iyi birşey degil son haftalarda alırsın zaten endişe etme🙏🏻