Quuen zor geçiyor ama sanırım iyi günlerim bunlar 🤦🏻♀️ 29+5 haftalığım,18 aylık bir kızım var gece pek uyuyamıyorum hamilelikten dolayı sabahta kızım uyanık olduğundan dinlenemiyorum.Alt kısımdaki kemiklerimde çok ağrı oluyor doktorum Osteocare önerdi (magnezyum).Haftaya Çarşamba randevum var 30+5 olcaz.En son 25. Haftada gördük bakalım Ne durumda 🤰🏻💕