Sinm Ben de 28+5 2. bebeğim. Aynı şeyleri bende yaşıyorum. İçimde halay çekiyor resmen. Bazen karnım taş gibi oluyor elimle dokununca geçiyor. İnanılmaz baskı yapıyor ağrı oluyor sağ bacağım içten içe ağrıyor. Doktor normal dedi magnezyum verdi. Yarın kontrole gidicem yeniden konuşacağım doktorla. Tuvalete gitmeye korkuyorum sıpa içimden kayıverecek gibi 😁🤪🤪😂😂