Ascvk Arkadaşlar nasıl gidiyor 36. Haftamız ☺️ Benim bugün 36+1 😊 doktorumuza gittik 3200 olmuş oğlum normal doğumu çok istiyorum ama böyle giderse kilosu pek mümkün değil 2 hafta önde kilosu dedi 🤷🏼♀️
Kubra9595 Ascvk ayni durum bizdede var suan 35+6 olduk 34+6 da 3.086 grmdi ama 2. Dogumum olca icin herkez kolay olur diyor ben korkuyorum ilk kizim 2.800 dü 37 haftalikken dogmustu 🤦♀️
Ascvk Kubra9595 bana da ikinci fln olsa doğurursun ama ilk de zor diyor 🤦🏼♀️ Bir haftada 400 gram almış gözüküyor anlamadım. Erken doğarsa doğurabikirsin anca ztn 40 a kalmaz bu çocuk diyor
Ascvk Rzlgln534 bilmiyorum ki eğer böyle giderse 40. Haftamda 4 kg geçer ama 40 haftaya kalmaz herhalde 😀ztn hemen yapılacakları hızlandırdı doğumu erken başlattıracak sanırım