71_71 Merhaba kızlar 16+1 haftalık hamileyim.Bugün kontrole gittiğimde plasentanın aşağıda olduğunu öğrendim doktor birkaç haftaya yukarı çıkabilir korkma dedi ama bunu yaşayanlar var mı lütfen cevap verin içim hiç rahat değil korkuyorum bebeğime bisey olacak diye😔😥
Hgztp 71_71 hiç tedirgin olma benim de plasenta aşagıdaydı hatta rahim ağzını tam kapatıyordu ama zamanla yukarı çıktı şu an her şey normal. Senin de zamanla bebek büyüdükçe yukarı çıkar
71_71 Ay inşallah canım ya ilk hamileligim ve gerçekten çok değerli bebeğim bizim için çok zor oldu çünkü inşallah benimkide çıkar.icim biraz rahatladı çok sagol😊
71_71 Demekki sadece ben değilmişim icim o kadar ferahladı ki gerçekten eşime de söyleyemedim korkmasın diye inşallah zamanla çıkar canım çok sagol içimi rahatlattin sen de😊