ciceek canım benimde bitmez tükenmez bi ishalim var . Ben enfeksiyon bölümüne gittim . Enfeksiyon ve amip kisti varmış . İlaç verdi hamilelerin kullanacağı. Kadın doğumcumda bunu 3 gün iç keser ishalini dedi kullandıktan sonra eskiye nazaran baya iyi geldi yani . Ve galiba bide ferrum kan ilacı da bende ishal yapıyor gibi