ErBu 34. Haftada başka bir doktora görünmüştüm 2700 dedi bugün kendi doktoruma son randevum vardı 37+1 2730 dedi aklım allak bullak oldu ikisinden biri yanlışlık yapıyor ama çözemedim, 34. Haftada 2700 diyen doktor sezaryenimi yapıcak olan doktor maşallah tombiş bi bebek olucak demişti moralim bozuldu komple ne bu şimdi :(