fat366 14haftalık hamileyim doktorum 11haftada kıza benzetti değişirmi bilmiyorum sizin bebisler de durum ne
Semasema93 fat366 benimde kısmetse 6 mart gibi görünüyor ama benim bebeğim kendini göstermedi ama ben kız hissediyorum bakalim hayırlısı hepimiz için 😊
pyymamm fat366 bizede erkenden kız gördü sonradan cıkıntı var ama yinede kıza benzediği söylendi iki hafta kadar sonra muayenem var o zaman netleşmiş olur umarım
Cinmelikee Bizim de kesin değil ama kız gibi dedi haftaya tekrar gideceğim 16+4 oluyor o zaman kesin olur inşallah😁