Sevilypc 12.Haftada ense kalınlığı 1.75 ti ikili tarama da temizdi ama 22.Haftada detaylı ultrasonda ense kalınlığı 6.1 çıktı sınırın üstündeymiş bide Böbreklerde de büyüme var Bebeğim in o yüzden doktor amniyosentez yapalım dedi kabul etmedim ama doğuma yaklaştıkça kaygılanıyorum ister istemez. Daha önce de yazmıştım benim gibi olup test yaptıranlar oldu mu olduysa sonuçları nasıl geldi acaba ? :(
Hilaliko Sevilypc canım aynısı kuzenımın esıne oldu baska doktora gıttı hıcbısı cıkmadı oda zaten rısklı oldugu ıcın yaptrmadı tek doktora baglı kalmaa smdı eylulumuz dogdu masallah subanallah hıcbırseyı yok
Sevilypc Hilaliko bende başka doktora gidecektim ama eşim bana kızdı doktorlar herşeyde aynı şeyi söylüyolar diye gitmek istemedi canım :( bende zaten canım sıkkındı o yüzden üstelemedim:(
Zumram03 Bildiğim kadarıyla 11/14haftalar arası yapılan ölçüm esas alınır bebek büyüdükçe ensesi kafası büyür zaten perinatolog öyle demişti bana
Hilaliko Zumram03 arkadas dogru dıyor bak ozaman eger baska doktora gtmıceksen hıc degılse kafan rahat olur dıye demıstm hemde tetbır amaclı Sevilypc
Sevilypc Zumram03 bende öyle biliyorum canım kadın doğum doktorum da senin gibi dedi ama perinatolog sınırın üstünde deyince insan kaygılaniyo.
OznurC Aynısı benimde başıma gelmişti canım ikili testleri yaptırmadım ben kesin sonuç teşkil etmediği için daha sonra detaylı ultrason da ense kalınlığı 7 mm çıktı ama burun eğriliği falan gayet normaldi doktorum devlet hastanesinde perinaloga yönlendirdi bide şunu ekledi bizdeki cihazlar aşırı hassas ben bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum ama için rahat olsun git dedi devlet te de hemen 3 gün sonra gittiğimde 4 mm ölçtü doktor kadın doğum doktoruyla aynı anda perinalog da baktı bizce sıkıntı yok gibi ama yani ensesi kalın olup down sendromlu olmayan yada ensesi normal olup doğan bir sürü çocuk var dedi bende ne olursa olsun amniyosentez sıvı aldırmıycam ve gebeliğimide sonlandırmıycam diye imza atıp çıktım . Rabbim sağlık versin yavrularımıza kısmetimiz neyse onu yaşayacağız detaylarada çok takılmamak lazım gibi yani ne biliyim .