Tgba_14 canım iki hafta önce yaşadım sınırın altında rahim ağzı uzunluğum ve doğum sancılarım çıktı nst de. 2 gece hastanede kaldım bol serum ve nidicart kullandım. Evde yatmamı söyledi doktor ve en son gittimde uzunluk bayağı artmıştı çok iyi dedi. O bölge esnek bi yapıya sahip istirahat ve ilaçlarla hemen normale döneniliyor ayrıca benim ikiz ve daha riskli olmasına rağmen toparladı. Hiç merak etme tam zamanında doğumunu yaparsın🙏🏽🙃🙃