Merhaba kızlar, 8 haftalık hamileyim. Hamile kalmadan önce düzenli olarak seba-med genital bölge temizliyicisini kullanıyordum, hamile olduğumu öğrenince bıraktım, ancak sadece su onun gibi temizlik hissi bırakmıyor. Siz neler yapıyorsunuz kullanan var mı? Bir zararı olur mu acaba kullansam?