Melosi Bugün doktora gittim şuan 19+2 haftamdayım bebeğin kafası öne eğik ve fazla aşağıda dedi sonra alttan muayne etmek istedi rahim ağzı kapalı dedi sorun yok dedi ama ben çok endişeliyim böyle başına gelen birşey var mı neden böyle
Cagla22 Melosi canım benim 20.haftadan beri öyle şuan 32+2 deyim hala kafası aşağıda . Ama bana da doktorum rahim ağzın kapalı olduğu için sorun yok dedi. Ağır falan kaldırma ama