Eesseess bebek bezini slpeey aldım ama hiç memnun kalmadim şuan molfix kullanıyorum çok memnunum kişisel bakım ürünleri de uni baby aldım şampuan falan biberon da avent aldım ameliyat oldum bebeğim 4 gün falan mama içti hem mama hem de beni emdi hiç red olmadı çok şükür emzik de avent ultra air aldım gece emziği olandan onu pek tutmuyor yani kendi pek tutmak istemiyor arada sırada tutuyor 2 ay 10 günlük anne olarak bunları kullanıyoruz 😊