Meleginannesi55 Slm kızlar cuma günü kısmetse 12 haftalık oluyoruz sizce doktor tahmin eder mi ya da sonra yanılır diye hiç bilgi vermez mi ? Benim doktorum biraz ağır başlı bir bayan sonra yanılma payı olmasın diye belki de hiç tahminde bulunmaz diye düşünüyorum çok heycanlıyım sizlerin nasıl geçti 12 haftada öğrendiniz mi? Bu arada ikili testide o gün yaptırıcam sonuçlar ne kadar sürede çıkıyor?
Mstfaslhn1234 Meleginannesi55 benim doktorum da 12. Haftada %60kız olabilir dedi tam bilgi vermedi benim sonucum 1hafta içinde çıkmıştı özele gidiyorum ben devlette de 10 gün içinde sonuçlar çıkıyor diye biliyorum
Mrvvv Meleginannesi55 13 haftalıkken kız demişlerdi, 18 haftada erkek oldu 😊 şu an bir oğlan annesi olmaya hazırlanıyorum... yanılma payı yüksek oluyor
Hsrt_orhn Meleginannesi55 12. Haftamda ben sormadan erkeğe benziyor dedi Şimdi 16 olduk kesin olarak erkek mis Bazılarında belli olmuyor ama bende belli oldu 12. Haftada Fakat 16. Haftaya kadar kesin bilgi vermiyor benziyor- gibi diyorla r
mervella Ben 2 gün önce 12+5 iken doktora gitmiştim ve ultrasonda bebek resmen gösterdi cinsiyeti bacakları açtı çapraz yaptı ama doktorum cinsiyet konusunda hiçbir şey demedi ve ben de sormadım. Ultrasondan çıkıp odaya geçtiğimizde cinsiyet için istersen 2 hafta sonra gel demişti ama bizim için önemi yok sağlıklı olsun yeter bu yüzden cinsiyet öğrenmeye gitmeyeceğim 1 ay sonra ki randevumda görüşeceğiz diye konuştuk 🥰 Allah herkese hayırlı sağlıklı evlat nasib etsin
Susamanne Benimde 11.haftada ilk tahmin yaptı kesin olarak gördü sonra netleştirmek için 16.haftayı bekle alışveriş yapma dedi genelde görseler bile tahmini oluyor canım yanılma payı olabiliyor çünkü
Meleginannesi55 Mrvvv bende bundan korkuyorum ama hemende öğrenmek istiyorum sabırsız olmanın dezavantajları bakalım artık 😳
Gamze2505 Meleginannesi55 yanılma payı çok yüksek bu haftalarda kız bebeklerde erkek bebeklerde de çıkıntı oluyor bekleyin bence ben bekliyorum 😊
niliyy 12. Haftamda %99 kız dedi ve kızım oluvak ☺️ Ama yanılabiliyorlar tabiki ya da bazı doktorlar söylemek istemeyebiliyor.