Edasu52 Aranızda inofolic tablet kullanan var mı bende pcos var ve yumurtalıklarım çatlamadığı için doktor inofolic tablet verdi. Bunu kullanıp hamile kalan var mı
DiplomaliEvHanimi Tugce1803 bende tozunu kullaniom 2.paket bitti simdi adeti bekliom burasi kucuk gurbetteyiz 74tl 10gunlugu sadede onuda getirttirioz yok eczanelerde bende bu ay adetten sonra almicam bidaha 🙄 ayda 220tl oluyo