ilaydaatala
Hanımlar 32+1deyim.Erken doğum riskim olduğu için progestan verdi doktorum.Bu ikinci bebeğim ve ilk bebeğim bu haftalarda doğmuştu. Mecburen sezaryen olmuştum şimdi (tahminen) 28 ekimde 2. Kez olacağım. Dün geceden beri uyuyamıyorum sezaryen dikişimin hemen altına,sanki o kemiğe tekmeler atıyor. Böyle tatlı bir acısı var. 5 saniye sürüyor ve geçiyor.Böyle bişey yaşayıp da doğuran var mı? Çok merak ediyorum. Bir dahaki randevum 30unda 🤭