ilaydaatala Buseeeee özel muayenehanesi yok ama Halil Ilgın (Uncalı Meydan Tıp) çok çok iyi bir doktor. Gece kaç olursa olsun mesaj atıp merakımı giderebiliyorum.çok üstümüze düşüyor şükürler olsun ki..
MuM Buseeeee ben memorıal hastanesınde gülbin hanıma gidiyorum cok memnunum. Ama illa özel diyorsanız Figen Demir var kesinlikle cok cok iyi arkadasım iki dogumu içinde ona gidiyor. (Benım ıcın hastane önemli olduğu için memorıal tercıh ettım)