ozbek Viyanarin21 bende 23+2 kızlar kuruntu yapmayın bebeğiniz hissedermiş iyi düşünün ben sürekli iyi düşünüyorum onunla konuşuyorum o da içerden sanırım bana cevap vermeye çalışıyor tekmeleyip duruyo 😍🙏🏻
Rabia411 23+5 olduk bizde bende başından beri var hep o kuruntular nerde kötümser bi düşünce bi ihtimal orda ben Rabbim korusun bebişlerimizi 🤲 benim hala bulantılarım var ve sabahları kusuyorum maalesef 😓 sizde neler var