kbrabyk benim de daha senin haftalarında söylemişlerdi bebeğin eşi aşağıda biraz diye ama dediğin gibi çok erken olduğu için bişey denmiyor haftalar ilerledikçe belli oluyor. Üstünden haftalar geçti 30 haftalık oluyorum hala olması gerektiği yerde değil. Bende bı umut bekliyorum yukarı çıkar belki diye. Normal doğum çok istiyorum çünkü. Yapışmadığı sürece ve doktorun yerini bildiği sürece başka bir sorun olacağını sanmıyorum demişti bana sağlık ocağındaki ebe ama malum her doktor farklı söylüyor bilmeyincede hamilelik kabus olup geçiyor 😔