Bsye16 Kizlar ilk tetenoz aşınızı ne zaman yaptırdınız? Ben 17.haftamda yaptırdım etrafımdakiler çok erken yaptirmissin dedi erken mi gerçekten 🙄
artis_sevim Bsye16 bende 17 de yaptirdim 16 dan itibaren yapılması gerekiyor diyorlar aile hekimliğinde zaten 😊
Rabia5541 Bsye16 17+6 yum bugün az önce sağlık ocağından geldim doktorum 4 gündür yaptır diyor . Kim o erken yaptırdın diyen 😂
Canan_irem96 19+6 hafta da yaptirdim dun yani saglik ocagi ariyor vardir bildukleri zaten 16 dan sonra yapilmasi gerek hatta ben 2 yil once yaptirmisdim tedbir amacli gene yaptilar sonrasi agrili gecdi ama yapcak biaey yok 👼
Bsye16 Hamile bi komşum var o söyledi doktoru sakın 20.haftadan önce yaptırma demiş oda bana söyledi benide sağlık ocağından ebe arayıp çağırınca kalktım gittim yaptırdım bide ebeden fırça yedim etrafı değil beni dinle diye 😂
Kumsalinannesii İlk gebeliğimde tek doz yaptı.bu hamileligimdede ikincisi için çağırmadılar bizimkiler tek mi yapıyo acaba 🤣🤣