Sblsrgnsn Kizlar merhaba 37+1 haftadayim bikac gundur ayagima kramp giriyor duzenli yürüyüş yapip surekli magnezyum da aliyorum ama anlayamadim ayrica bazen kalcamdan dizlerime dogru da kramp gibi kasılma yasiyorum benim gibi olan var mi acaba baska?
Semrabor Sblsrgnsn benimde öyle olmuştu canım ama 16.haftamdan sonra nerdeyse 8 hafta kadarda devam etti yürümekte bile zorlanıyordum magnezyum kullanınca daha çok arttı ben bıraktım kendiliğinden geçti inşallah sendede öyle olur canım