mehtap4055
22 haftalık ikiz gebeliğim var. 2li 3lü taramaları gayet iyi cıktı. Ense kalınlıkları iyi ancak ayrıntılı da Kalp 4 odacığı normal görünümde, ana damar yapılarının çıkışları normaldir.SOL VENTRİKÜLDE MİLİMETRİK ÇAPLI EKOJENİK KARDİYAK FOKUS SAPTANMIŞTIR.
Doktora soramadım yardim edebilecek olan var mı?