Esila300920 Arkadaşlar 24 eylülde adet günüm gözüküyordu. Son adet tarihim 26 agustos. Ancak 19 eylül de kan verdim beta hcg 6.8 cıktı. 20sinde yeniden verdim 17.2 cıktı daha sonra 22 sinde verdim 42.7 cikti ve en son 24 unde 90.2 cıktı .. ama bu arada çok çok az arada kahverengi lekelenme yaşıyorum. 22sinde acile gittim daha test yapmadan kimyasal.gebelik adet olacaksın deyip gönderdiler. Benzer durumu yasayan var mı?
ipekveannesi Esila300920 hep 2 katına çıkmış neden kimyasal dendi saçma bende iyi bir kadın doğum uzmanına görün 4-5 haftalık hamile olmalısın
Esila300920 Msnonstop bende neye göre dediğini anlamadım. Beni dinlemedi bile. Sadece yüzüme vakti ve kimyasal gebelik dedi
mrveklkann Gününe göre değerlerini düşük bulmuşlar normalde artıyor ama adetin geçeli olmuş baya o tarihlerde daha yüksek olması gerekiyor bende 2 kere kimyasal gebelik yaşadım. Ama benimki ilk 46 idi sonra 20 lere düştü . Bel ağrısı kasıktı ve rahimde bıçak batması gibi belirtiler ile kan geldi ve çok kötü ağrılı birşeydi
Esila300920 mrveklkann bende değer düşmesi hala yaşanmadı. Ilk gebeligimde de değerlerim bu şekilde ilerlemisti. Ama onu da 8.haftada kalp atışı duyamayınca aldılar. 8.haftaya kadar sağlıklı ilerlemişti gebeligim