Canım bende hipotiroidi hastasıyım 12 yıldır ilaç kullanıyorum. Bende normalde zaten göbek var yapısal olarak ama seninki neden acaba. Şişkinlik olabilir bence. Birde kasık altlarin şişmeye başlamıştır. Ondan da kaynakllı olabilir. Yinede tam olarak bilemem tabi.
KAylaaa