hamis_19 benimde o haftalarda buna yakın bir sorunum olmustu . Belimden kasıklarıma dogru , adet sancısı gibi sancım olmustu doktora gittim . Düşük olabilir dedi .üstten muayene de oldum alttanda , sonra magnezyum verildi ve birde jel . Cok dikkat et canım .