Kaderszgn Kızlar yirmilik dişim çıkıyo iki hafta önce agrıdan öldüm bugün gene apse oldu çok agrım var böyle bişey yaşayan varsa ne yaptınız 10haftalık hamileuim yardımcı olun 😔
Ilknur_emin Kaderszgn ben 23 yaşındayım bi çıkamadı altta yapısı oluştu ama kendini göstermiyo sadece ağrı veriyor bende mardinde güvendiğim doktor olmadığı için ankaraya gitmeyi bekliyorum ağrısı için de tuzlu su yapıp ağzımı calkaliyorum o biraz rahatlatıyor
Ozican Kaderszgn 28 hastalığım dünden beri ölüyorum maaalesef hiç müdahale etmiyorlar. Sadece 3.aydan sonra 6.aya kadar müdahale ediliyormuş.
mrveklkann 1 gün boyunca apseli şişmiş dişimin oraya karanfil koydum hiç çıkarmadan ama akşama şişi indi ağrısı gitti bence dene bende 10 haftalık hamileyim tebrikler
Kaderszgn mrveklkann karanfil yağı koyuyorum biraz bekletip atıyorum ama uzun süre koymayı denicem teşekkür ederim sağlıcakla alın kucağınıza bebeğinizi 🙏🏻☺️
Kaderszgn Ilknur_emin tuzlu su bana fayda etmiyor maalesef sizede geçmiş olsun teşekkür ederim fikriniz için ☺️🙏🏻