Gkcasc Kızlar 27 haftalık hamileyim.Grip oldum Allahtan şuanlık ateşim yok.. ama nasıl geçirebilirim bunu? Yaşayan varda yardımcı olsun lütfen 🙁
Caglaak Gkcasc ılık ballı limonlu su iç iyi gelir hamileliğin basında bende gecirdim ilac vermiyorlar en fazla parol veriyorlar agri kesici olarak
HvvGlKrdl Gkcasc bence ilk olarak doktora görün canim ama randevu olaylari falan uzarsa benim fikrim zencefil cayi yap icine bi tatli kasigi bal ve bi kac damla limon sik en azindan hafifletir.. Gecmis olsun acil sifalar insallah 😘🙏
Seymasezer Gkcasc bende grip oldum dudağım patladı uçuk çıktı kocaman burnum peçete sürmekten soyulur hal aldı çok mutsuzum :(
Tuba-25 Ben de 20 haftalık hamileyim bes gündür gribim. Yapcak pek bişey de yok akısına bıraktım artık.
Tuba-25 Gkcasc gitmedim ballı süt İctim sürekli dinlendim. Gitsem parol vericekler bi tek ateslenmedim ona dikkat ettim sadece