Havvagokdas Merhaba yeniyim aranızda 20+5 günlük anneleri durumlarınız nasıl ben yeni.yeni hissetmeye basladim bebeğimin hareketini uzandığım zaman hissediyorum ara ara normal mi.
Fdle Havvagokdas bende 20+4üm bir kaç gün önce hissetmiştim şuan çok hissedemiyorum 2 gün önce detaylıya girdik çok şükür bir sıkıntı yoktu sadece plasentam öndeymiş o yüzden hissetmemem normalmiş bu arada bebeğin kaç gram
Bebegimm_20 Havvagokdas 20+2 bende ara ara hissediyorum son günlerde hissetmeye basladım daha önceleri hiç hissetmiyordum. Şimdide sadece uzanınca falan
hamis_19 Havvagokdas sırt üstü yat okşa göbeğini konuş kesinlikle anlayıp tepki veriyor😊 ben şarkı söylüyorum parmaklarımla değerek 😂
Havvagokdas Fdle maşallah sağ salim inşallah kucagimiza alırız bundan önce bin tane kürtajım var o yüzden sürekli.endişe ediyorum bişey olucak diye
Fdle Havvagokdas korkma Allahın izniyle hiç bişey olmaz Rabbime emanet onlar içini ferah tut güzel düşün guzel olsun 🙏