Uzun_54 Bezmialem de ameliyat oldum ben, şuan kontrole gittiğim doktor çok beğendi ameliyatı, hatta nerede olduğumu sordu başarılı geçmiş dedi. Ama yine de böyle rahim tiplerinde erken Doğum riski her zaman vardır dedi sadece ameliyattan dolayı daha minimuma inmiş bir risk. Birde ameliyatın üstünden çok geçmediği için (1sene oldu halbuki) normal Doğum yapamayabilirsin dedi. Yani sana sezaryen derlerse sakın normal olsun diye ısrar etme dikiş yerlerin o kasılmayı kaldırmaya bilir dedi